Kruidvat Body Butter, Coconut& Shea butter

donderdag 11 april 2013

Vandaag een review over deze body butter van Kruidvat, in coconut smaak/geur. Ik had hem gekocht voor de scrubballetjes van eergisteren. Ik had toen nog wat over en smeerde dat op mijn handen. Even later had ik babyhandjes die verschrikkelijk lekker roken.


Body fruit, het is dus een lijn. Ze hebben ook de smaken: Mango&Papaya, Cranberry&Pomegrante  en coconut dus. Er zijn ook meerdere producten, zoals body scrub, body lotion, shower gel en body buter. De rest van de lijn, ken ik eerlijk gezegd niet. Hier zie je de lijn. Ik ga er zeker nog eens een product van kopen, misschien een lekker body lotion.

Het is een witte cream, die je als je uitsmeert niet ziet. Het is een best harde substantie, maar goed smeerbaar. 

Het ruikt zoo lekker naar cocos! En ik vond deze foto leuk, haha.

Conclusie
Het is een erg fijn product zeker voor die prijs. Je kan er ook lang mee doen. Als je het op je handen doet geeft het je een natte handen gevoel, dat vind ik altijd wel grappig. Verder geeft het niet af op kleren, al merk je wel dat het echt vettig is.

Dit product is te koop bij Kruidvat voor 2,55.

Zou jij dit product kopen? En waarom?

Liefs Maaike

1 opmerking:

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D