Mijn 5 favoriete kledingstukken

maandag 24 juni 2013



Vandaag een fashionartikel. Soms merk ik dat het fashion op mijn blog wegvalt. Dus vandaar en omdat het gewoon leuk is, haha. Ik laat dus mijn 5 favoriete kledingstukken zie, die ik als eerst uit de kast haal, als ik niks weet. Er zit winter en zomer kleding tussen. Ik zal in de zomer ook niet zo snel een zwarte blazer dragen!



Als eerst deze spijkerblouse. Meestal stroop ik hiervan de mouwen op en doe ik er een gekleurde broek en ketting bij. Nu lijkt hij nogal saai. 

Hij is van Clockhouse van de C&A


Dan dit zomerse verenshirt. Ik vind hem erg gaaf, ik heb hem pas net. (Big shoplog video) Maar ben er nu al verliefd op. Het zit lekker en staat leuk!

Hij is van America Today


Dan dit shirt. Ik heb hem genomen met flits, de volgende foto zonder en dat zie je ook meteen. Ik zat er nogal mee te klooien. Maarja het shirt valt goed en zit lekker, wat wil je nog meer?

Ik weet niet meer waar ik het heb gekocht, wel dat ik het bij dezelfde winkel kocht als de blazer. (Hieronder)


Whééh, deze foto is echt slecht. Op de camera zag hij er goed uit. Maarja een zwarte blazer, altijd goed te combineren.

Ik weet niet waarvan deze komt.


En als laatst deze groen kleurige broek. Met als leuk detail de knoopjes bij de rits. Het zit lekker staat stoer. Maar is soms lastig te combineren. Ik zelf combineer het meestal met zwart, dus draag deze broek meer in de winter. ;( Iemand tips om deze broek mee te combineren?

En ik weet hiervan ook niet waar ik hem heb gekocht, ik moet er echt 's op letten.

Wat vond jij van dit fashionartikel?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D