Producten Skinpharma

zaterdag 15 juni 2013


Zoals je in de unboxing zag. (Filmpje van eergisteren) Had ik een pakketje van Skinpharma ontvangen. Ik stond te popelen om het te reviewen. Eigenlijk wou ik het gister al doen, maar dan vind ik zelf het iets te eentonig worden. But, terug naar het review.



Het zit in dit cute toilettasje, ook van Vichy. Een handcrème en lippen balsem zit erin.


Als eerst de lippenbalsem. Het belooft gevoede lippen, de dag door. Droog zullen ze niet meer zijn, na het gebruik van deze balsem. Dat zeggen ze.. 


Het heeft een handig tutje, dat goed aanbrengt en zacht voelt op de lippen. Hier ben ik al erg enthousiast over.


Zo zagen mijn lippen er voor de balsem uit.


En na, mijn lippen zijn minder droog. Maar al na een uurtje komt het probleem terug. Dit vind ik erg jammer. Ook heeft het een erg kruidige geur, waar ik zelf niet erg enthousiast over ben. Verder voelt het niet vettig aan. Ik raad hem je aan, als je opzoek bent naar een basis onder lipstick. Dit heb ik zelf uitgetest en wauw!



Dit is een handcrème van dezelfde lijn. 


Handige dop, niks mis mee!


Het is romige, witte crème.


Op mijn hand voelt het zacht en soft. Ik vind deze crème erg fijn. Hij smeert goed uit, voelt niet vettig aan. En belooft volgens de beschrijving, een dag bescherming. Het is ook zonder parabenen, pluspuntje. Ik ben erg tevreden over deze handcrème en ik raad hem je ook echt aan. 


Ik ben erg blij met de producten vooral de handcrème raad ik je aan. De lippenbalsem is ook prima, alleen de geur is eigenaardig.

Wat vind jij van deze producten?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D