Vaseline intensive rescue, verzachtende handcréme

donderdag 20 juni 2013


Vandaag een review over deze handcrème van Vaseline. Ik zocht boven naar leuke samples en vond deze. Hmm.. Zeker eens uitproberen. Ik nam hem mee en probeerde hem gelijk. Wat een fijn product! Lees hier het review.



Het is een verzachtende handcrème, in de winter zal hij vast nodiger zijn, maar nu is hij ook fijn. Verzorgde handen wil ik gewoon altijd.


De ingrediënten, hier zie ik niks verkeerds tussen.


De dop is handig!


Het is een witte substantie, zonder geur. Ik vind Vaseline zo'n fijn merk, omdat de artikelen geen geuren hebben, of weinig, in ieder geval, top!


Makkelijk uit te smeren, niet dik. Ook heb je erg weinig nodig.


Het geeft gezonde en vooral zachte handen terug. Ik ben erg blij met dit product.

Het kost 4,19, ik vind het het waard!

Wat vinden jullie ervan?

Liefs Maaike

2 opmerkingen:

  1. Hai maaike ik heb die handcreme ook en hij is inderdaad heel fijn ga je zaterdag ook mee naar de garderse berg lijkt me leuk ik neem mijn kraalen ook mee xx annemay

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi,

      Zeker, Jups, heb er zin in!

      Ik ook, heb al leuke ideeën om te maken. (Misschien leuk voor een artikel?)

      Liefs Maaike

      Verwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D