Jas bekleed met studs

woensdag 19 juni 2013

Het was alweer een tijd geleden dat ik dit artikel had geschreven. Ik vertelde erin, wat ik van plan was met de studs. Op mijn jas plakken, die ik erg saai vond. Met de studs maakt het een leuke eyecatcher!



We (Mijn moeder en ik) hebben ervoor gekozen, twee reepjes te doen op de schouders. 


Van iets verder. Ik vind ze erg gaaf!


Helaas valt mijn kraag er een beetje overheen. Gelukkig niet heel erg.


Veraf


Beetje wazig, maar het idee.


Van veraf.

Ik vind het erg leuk staan! Het zijn trouwens plakstuds, die we bij Gostuds.nl hebben besteld.

Hoe hebben we de studs erop geplakt?
Als eerst hebben we de studs goedgelegd op de strijkplank. Daarna hebben we er een theedoek overheen gelegd en het verwarmd met de strijkijzer. Dit moet ongeveer 30 tot 40 seconden. Daarna zitten ze steenvast. Wel even aflaten koelen.

Wat vind jij van de studs?

Liefs Maaike

1 opmerking:

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D