DIY ♥ Oude panty's recyclen

donderdag 17 juli 2014


Vandaag laat ik jullie zien wat je kan doen met een oude panty. Ik had laatst de dansvoorstelling, waarna ik met een kapotte panty thuiskwam. Ik vroeg mijn moeder de panty te wassen, want daarna zou ik er een diy van maken en vandaag is die dag gekomen. Lees dus snel verder wat je kan doen met een oude panty!

Geurzakje


Je begint met de voet van de panty af te knippen.


Ik knipte eerst de rechtervoet af, waar een ladder inzat. Let er dus goed op of de voeten helemaal goed zijn, zonder gaten en/of ladders.


De linkervoet was gelukkig wel goed.


Ik had geen geur kruiden, dus gebruikte ik thee, die lekker rook.


Je vult de voet van de panty op met thee.


Ik heb het dichtgeknoopt met een roze strikje.


Een schattig briefje aan gehangen en dat opgehangen in mijn kamer.


Supersimpele diy, waar je een paar dingen voor nodig hebt voor een leuk eindresultaat.

Donut


Dan heb je nog een voetloze panty over, wat kan je daar mee doen? Een donut maken voor in je haar!


Je knipt het bovenste gedeelte af, zodat je alleen nog de benen overhoud.


De benen vouw je in elkaar.


En dan rol je de panty strak op. Nadat je elke keer de panty hebt omgevouwen, trek je de panty even aan. Dan word de donut zo mooi mogelijk!


Nadat ik dat had gedaan had ik de donut af, er hing alleen nog een raar flapje aan, die ik bij ging knippen.


Achterkant.


En voorkant. Ik heb de donut gebruikt en het ging goed. Het was een wat dunne knot, maar dat vind ik mooi. Het ligt aan de dikte van je panty!

Ik hoop dat jullie deze diy leuk vonden en nu ook je panty gaat recyclen. Als deze ideeën je niet aanspreken, staat internet vol met anderen ideeën!

Recycle jij oude spullen? Van iets ouds iets nieuws maken?

Liefs Maaike

5 opmerkingen:

  1. Handige DIY! Mijn panty's gaan zo snel stuk haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb een oude pany, die te klein is, ga ik denk vandaag uitproberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk diys! Helaas heb ik al mijn te kleine pantys al weggegooid!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is wel jammer haha. Misschien maar sneller groeien, en nieuwe nodig hebben en de oude dan gebruiken? ^_^

      Verwijderen
  4. Wat leuk gevonden! Echt slim! Bedankt! <3

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D