Catrice limited edition: Eve in bloom

vrijdag 16 augustus 2013


Vandaag laat ik jullie de nieuwe Catrice Eve in Bloom collectie zien. Gevuld met herfstkleuren. Denk bijvoorbeeld aan bueardo rood en paars, maar ook de natural tinten zoals bruin komen in deze collectie vaak voor. 

C01 Bloomynous, C02 Beauty Bouquet en C03 Bed of Flowers


3 duo oogschaduwpalletes in een bruine, paarse en groene variant. Alle kleuren kan je gebruiken in een smokey eye of voor een look voor overdag. Voor 3,89.

C01 The Flower Of Love en C02 Floralilac

Eerst moest ik even nadenken wat ze bedoelden met powder kajal. Kajal is altijd een oogpotlood + powder, word meestal als zacht bedoelt = Een zacht oogpotlood. Handig voor de meiden, (Of jongens) die last hebben van gevoelige ogen. Voor 1,99.


C01 Blossom Me, Blossom You, C02 Rosebuddy en C03 Bed Of Flowers

Als eerst al de verpakking, hoe lief? Het textuur in de vorm van een roos, de zoete kleurtjes, het is zowat al zonde om er met je vingers in te gaan. Deze blush is namelijk een cream blush. Aanbrengen met de vingers en al snel heb je de zoetste wangen. Voor 3,99 heb je dit roosje in huis.


C01 Bloomynous

Een losse poeder highliter. Wauw, ik ben verliefd op deze kleur. Helaas, ben ik niet zo verliefd op de prijs.:$ Voor 5,59, is dit een wat duurder product (Voor een budget merk), maar we weten niks over de kwaliteit, dus misschien is dit een wondermiddeltjes wat je toch echt moet hebben, wie weet.
C01 Nails In Bloom

Nagelstickers!! Ik vind de verpakking en de stickers erg schattig, al zou je mij er niet snel mee zien lopen. Voor 2,39.

C01 Bloomynous, C02 Floralilac, C03 Bed of Flowers, C04 Rosebuddy en C05 Blossom Me, Blossom You

Als laatste product deze mooie nagellakjes. Ik vind de dop al mooi, laat staan de kleurtjes. Voor 2,99 heb je een nagellakje van deze collectie in huis.

Eve in bloom van Catrice is vanaf september t/m half oktober 2013 verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister.

Wat vind jij van deze limited edition?
Liefs Maaike

5 opmerkingen:

  1. Leuke producten =) Misschien moet ik maar wat meer met oogschaduw gaan experimenteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Ik weet het niet, ik kan het ook niet aanpassen, helaas!

      Liefs Maaike

      Verwijderen
  3. Ik vind die nieuwe collectie niet zo geweldig, vind die van Essence iets leuker! Wat heb je een leuke blog trouwens,zullen we elkaar volgen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind ze leuk, maar hoef niet perse een product in mijn stash van de collectie te hebben.

      Bedankt! Leuk!

      Liefs Maaike

      Verwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D