Essence Me and my ice cream: Shimmer pearls

zaterdag 17 augustus 2013


Eindelijk heb ik die schattige Me & My ice cream shimmer pearls in huis. Voor 3,39 heb je dit schattige potje, gevuld met glimmende ijsbolletjes. Lees snel verder!


Ik ben echt verliefd op het uiterlijk, al staat het plastic wel wat goedkoop. Naja, ze zijn nog steeds schattig.


Helaas na een paar keer gebruiken, ziet het er al minder uit. Het stof laat los.


In de schaduw.


In de zon.

 

Ik kan de shimmer gewoon niet op de foto zetten. Sorry, hiervoor! Misschien zie je het een beetje, ik heb een foto van Beautygloss gehaald, die er ook laatst over schreef. Ze vertelde ook dat het in de schaduw niet opvalt, hmm..


Conclusie
Voor mij zijn ze meer dan goed. Ik vind een subtiel glittertje meer dan genoeg. Als je voor wat meer zoekt, moet je nog even verder zoeken. Catrice komt binnenkort met een nieuwe highliter. Misschien is dat wat, ik ben benieuwd.

Ga jij deze Shimmer pearls ook kopen?


Liefs Maaike

3 opmerkingen:

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D