TAG: 25 Random Questions

zondag 11 augustus 2013

Vandaag de 25 random questions TAG. Als laatste dag van de request weak. Vonden jullie het trouwens leuk? Een paar dingen waren uitgevallen, maar het grootste deel is goed gegaan. Ik vond het leuk verschillende soorten artikelen te schrijven. Terug naar het artikel, want ik dwaal af: Ik hoop dat jullie het leuk vinden & veel plezier met lezen!

Untitled

1. Wat is je favoriete eten?
 Pizzaa, jam!

2. Waar ben je bang voor?
Vastzitten in een lift of wc, dan word ik echt helemaal gek en hysterisch.

3. Wie is je favoriete artiest?
Uhmm.. Op dit moment Emeli sandé.

4. Kan je goed zingen?
Nope!

5. Waar droomde je vannacht over?
Mijn ouders waren weg en er werd ingebroken, door iemand uit een tv-serie. Die probeerde me te ontvoeren en stopte me in een oogschaduw doosje van Essence. Ik droom echt raar, weetje. Toen werd ik wakker en moest ik spontaan lachen, rond iets van 4 uur in de nacht.

Untitled

6. Wat vind je van make-up?
 Leuk, je kan er alle kanten mee op. Vanmorgen heb ik mijn moeder ook op gemaakt voor Dutch Valley, een natural look. Met bruine tinten, glitters en een mooie overgang.

7. In welk land was je laatste vakantie?
Italië, in de zomervakantie.

8. Waar ga jij je eerst volgende vakantie naar toe?
 Turkije

9. Wat zit er aan de muren in de kamer waar je op dit moment bent?
Een schilderij van een zonnebloem, die mijn moeder heeft geschilderd.

10. Met wie heb je voor het laatst gebeld?
 De tante van een vriendinnetje, ik wou dus het vriendinnetje bellen, maar ze was er niet, toen kreeg ik haar tante, ehe.
Girly pics | via Tumblr

11. Wanneer heb je voor het laatst je beltegoed opgewaardeerd?
Nog nooit.:$ Ik heb zo'n Deka-beltegoed, dat als mijn moeder boodschappen doet, ik er beltegoed voor krijg. Ik heb daarom nu ook iets van 25,- euro beltegoed.

12. Houd je van wafels?
Ja, natuurlijk! Vooral die Belgische van de Lidl, mm..

13. Wat is je ringtone?
Een soort disconummer, waarvan je spontaan gaat dansen.

14. Welke dag is het vandaag?
 10 Augustus 2013

15. Is er iets bijzonders aan deze dag?
Vandaag is Dutch valley? Neh, niet echt bijzonder.
ulzzang | Tumblr

16. Wat is je grootste blunder ooit?
Mijn ouders, broer en ik, waren bij een parkeerplaats, bij zo'n parkeerautomaat. Toen ging het kaartje zeg maar in die automaat, maar werd er niet aangegeven dat we konden betalen. Toen drukten we op zo'n telefoontje, dat was als icoontje op die automaat, dus. Daardoor praatte er zo'n man,(Die in een hokje bij de ingang van die parkeerplaats zat) dus ik ging achter die automaat kijken, of er een man stond.:$

17. Wat doe je allemaal op een ei?
Ik eet bijna nooit ei en als ik het eet, dan als omelet, met prei erin, enzo.

18. Houd je van sushi?
 Ik heb het nog nooit gegeten, ik hou meestal nooit zo van vis, maar ja, wie weet.

19. Wanneer was de laatste keer dat je hebt gedoucht?
 Gisterochtend

20. Wat was het laatste wat je keek op tv?
 Austin & Ally, dat keek ik vanmorgen.
♥ | via Tumblr

21. Zonder te kijken, raad hoe laat het is.
12.13? Omdat 13 een ongeluksgetal is, jeaj!

22. Kijk nu naar de klok, hoe laat is het echt?
12.16, ik zat er dicht naast.

23. Heb jij Facebook?
Ja, maar ik zit er vrijwel nooit op.

24. Wat vind je de leukste soort filmpjes op YouTube?
Stashvideos. Daar kan ik eindeloos naar kijken, hoe mensen het hebben opgeruimd en daardoor kom ik weer op inspiratie.

25. Wil je nog iets kwijt?
Ik hoop dat jullie deze tag leuk vonden,


Liefs Maaike
Foto's van WeHeartIt

2 opmerkingen:

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D