Persbericht: Nieuwe producten bij The Make Up Spot

woensdag 28 augustus 2013

Ik krijg wel eens persberichten binnen, ik vind het zonde om er niks mee te doen. Ook is het handig voor als je wat zoekt. Vandaar heb ik vandaag een persbericht voor jullie. In dit artikel show ik jullie de nieuwe producten van The Make Up Spot. Kijk snel mee!



Nu de maand augustus alweer bijna voorbij is en de zomer langzaam op haar eind loopt maken we ons op voor een nieuw seizoen: de herfst. Niet alleen even een omschakeling qua weer, maar zeker ook qua trendkleuren. Van mintgroen en neonroze gaan we naar dieprood, donkerbruin en chique paars en hoewel het even een overgang is zijn we er waarschijnlijk ook heel snel aan gewend, zeker als we kijken naar de prachtige Bohemian Rebel collectie die Make-up Studio voor ons in petto heeft. Goed nieuws: deze prachtige collectie is nu te verkrijgen bij The Make Up Spot!




The Balm bij The Make Up Spot 

De echte fans hebben het waarschijnlijk allang gezien: sinds een maandje is het superleuke merk The Balm toegevoegd aan het assortiment van The Make Up Spot. The Balm heeft veel producten die voor verschillende doeleinden te gebruiken zijn en lekker betaalbaar en van uitstekende kwaliteit zijn. De producten van The Balm staan bekend om hun superleuke sixties verpakkingen, zijn vrij van parabenen en worden niet op dieren getest.

Sigma Crème de Couture limited edition collectie 

Een gloednieuw Sigma limited editon palette. En nee, niet alleen een palette, ook een aantal losse oogschaduws! De Crème de Couture collectie is begin/half september te verkrijgen bij The Make Up Spot, dus zet het alvast in je (Nieuwe, school ) agenda!

Nieuw van Real Techniques: Miracle Complexion Sponge 
Real Techniques voegt binnenkort weer een nieuw item toe aan haar assortiment, namelijk de Miracle Complexion Sponge. De Miracle Complexion Sponge is een multifunctionele spons waarmee je foundation mooi natuurlijk en egaal mee aanbrengt, onzuiverheden mee verdoezelt en makkelijk bij moeilijke plekjes als onder de ogen en langs de neus komt. Vanaf begin/half september verkrijgbaar bij The Make Up Spot!

Ik vind alles er ontzettend leuk uitziet. Ik vond helaas geen prijzen. Nu is er bij The Make Up Spot ook een actie, bij besteding van 50,- krijg je een spiegeltje ter waarde van 10,-. Ik weet niet of ik het echt een top actie vind..

Wat vind jij van dit persbericht? Wil je meer van dit soort artikelen, of juist niet?

Liefs Maaike

2 opmerkingen:

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D