A look today# 4

zaterdag 23 maart 2013

Vandaag een A look today. Ik merkte dat hij al een tijdje niet geweest was, terwijl ik hem juist zo leuk vind. Dus hier maakt het zijn come back.



Een stoere look, maar nog wel girly. Kan ik het beschrijven. Ik ben verliefd op deze broek geworden door de knopen. Die je hier rechts ziet. Erachter zit een rits. (Gelukkig wel) Ook vind ik de trui erg leuk. De gouden draadjes maken het bijpassend bij de broek, en de studs op de laarzen. Ik heb geen accessoires om/op gedaan. Omdat ik niet echt iets met goud heb, meer zilver kleurige accessoires. Dat is dan wel een minpuntje. 

Doordat het geen accessoires heeft, vind ik het nog niet echt saai worden. Al heb ik wel kale armen, het is niet storend. 

Mijn nagellak staat er weer girly bij.


Ik had mijn nagels eerst met Essence color& go gelakt, en toen ben ik met een kleur ,waarvan de naam er is afgevallen. Met een sponsje gaan dippen. Daar komt ook binnenkort nog een filmpje over. Het is een makkelijke en snelle manier om je afgevallen stukjes nagellak te verbergen.

Wat vind jij van de 'A look today'?

Liefs Maaike

2 opmerkingen:

  1. Hmmmm, ik vind het geen erg speciale look. Een beetje simpel. Die knopen zijn wel leuk inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D