Masker Lavendel

woensdag 6 maart 2013

Ik had dit maskertje samen gedaan met mijn vriendin. Je kan het dus makkelijk in tweeen delen. Er zit 15 ml dus het is makkelijk te doen. Het zijn twee maskertjes in een pakket van 0,82. Te koop bij de Action. Het is
een aroma masker. Er staat ook anti-stress op. Of het helpt tegen stressen, heb ik geen idee van.

Zo ziet het eruit. Het is een groenig masker. Alleen erg vloeibaar. Er staat ook niet op de verpakking voor hoelang je het op je gezicht moest houden. Dat vond ik wel een groot nadeel. We hebben uiteindelijk het iets van twaalf minuten opgehad. 


Toen ik het masker er met water had afgespoeld, voelde mijn huid weer wat ruwer. Ik heb er toen snel Nivea opgesmeerd. Mijn huid was rond de avond ontzettend zacht. Wat een fijn gevoel gaf. Mijn moeder zei dat mijn gezicht/huid ook naar lavendel rook.

Ik vind het een voordeel nadeel masker. Maar omdat het zo goedkoop is, geef ik het toch het voordeel. Je huid word later wel zacht. Maar of het door de Nivea kwam, weet ik ook niet.

Liefs Maaike

2 opmerkingen:

  1. Toff! Ik ga hem zeker ook een keer proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou niet zo van maskers en dingen...
    Haha, mijn mening xd

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D