Nail inspiratie

vrijdag 1 maart 2013

Soms dan begin je met nagellakken, maar weet je niet wat. Dan kan je er eeuwen over denken, of op internet gaan zoeken. Het laatste doe ik vooral. Ik heb vandaag weer wat leuks gevonden, en dat wil ik graag aan jullie laten zien.

Als eerst begin je met een basis topcoat. Als je dat niet doen kan het zijn dat de kleur er moeilijk af gaat, dus als je je nagels geel had gelakt, kan je gele nagels eraan over houden. Dat is mij overkomen rond November. Nu zie je het nog steeds op twee nagels. Je moet dan net zolang wachten tot het er uit is gegroeid, en dat kan lang duren verzeker ik je.

Als tweede kies je een leuk kleurtje. Ik heb in dit geval voor een blauw van de action gekozen. Ik vind dat het mijn nagels een magnetic effect geeft. Je moet wel 2 lagen aanbrengen.
Haha, zo heb ik echt een mollig handje.
Dan als de nagellak is opgedroogd, pak je een andere kleur, wel een veel donkerdere. Ik kies ervoor om donkerblauw te pakken. Dit potje is van de Hema. Je trekt een dikker lijntje over de bovenkant van je nagels.
 Tadaa, dit is het eindresultaat. Het is erg basic, maar het geeft wel een leuk effect. Je kan er natuurlijk nog altijd een glittersteentjes opplakken. Maar ik hou het vandaag zo. Ik hoop dat je wat inspiratie heb opgedaan. Je kan het natuurlijk ook altijd andersom doen voor een colorblocking effect.

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D