MAX foundation nude

dinsdag 12 maart 2013

Vandaag een artikel van het thema deze week make-up. Je verwacht een week lang, alleen maar artikels over make-up. Ontzettend leuk!

Deze keer een foundation die ook nog van het shopvlog komt van de Action. Klik hier om het filmpje te zien.
Normaal is er vandaag altijd een filmpje. Dus was ik gister met een vriendin bezig een filmpje te maken, wat eindigden op blauwe oog make-up en een hoop giechelen. Het was in ieder geval ontzettend gezellig en leuk, alleen was dat niet het geval bij het filmpje, haha.

Maarja terug naar de foundation. Hij is van de Action. Veel kwaliteit verwacht ik er dus ook niet van, maar natuurlijk wel weer een beetje. Het is in ieder geval een budget beauty. Waar ik vaker opzoek naar ben.

Het is geen witte foundation, want het is het sponsje wat je ziet. Ik vind het een erg basic verpakking, maar het oogt niet armoedig. Een prima verpakking.
Dit is de kleur van dichtbij. Een goede kleur ook voor mijn huid die erg blank is.
Het sponsje zat er bij verpakt. Maar die is erg dun, en van geen goede kwaliteit. Daarom gebruik ik de kwast eronder.
Er zit een spiegeltje bij, wat erg handig is.
Hier is een foto van mijn wang van dichtbij. Je ziet het wel, maar niet erg goed.

Hier zie je het al niet meer. Let niet op mijn vage gezichts uitdrukking, zo kan je het het best zien. Ik heb mijn voorhoofd niet bepoedert.

Ik vind het een goede kwaliteit voor zo'n goedkoop product. Hij is te koop bij Action voor 0,98.

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D