Etos mascara+ Kwastenset

vrijdag 22 maart 2013

Woensdag was ik bij de Etos. We (Mijn moeder en ik) hadden een spaarkaart vol, waardoor we 4,- korting kregen op eigen Etos producten of 2,50 op andere merken. Wat me vooral opviel was dat het Etos eigen merk ook wel de goedkoopste was. Dus nadat ik langs al de rekken ben gelopen, ben ik daar gestopt. Eigenlijk had ik nog wel een goede waterproof mascara nodig. Wat zijn er een hoop soorten, niet normaal. Long lasting, waterproof, X-tra volume, en nog veel meer. Ik heb uiteindelijk degene gekozen waarbij alles op de verpakking stond, maar ook echt alles. Er hing ook nog een lief setje met kwasten. Dat had ik net nodig. Dus die nam ik ook mee. Als klap op de vuurpijl had ik op alles ook nog 30% korting, en betaalde ik uiteindelijk 3,25. Terwijl de mascara al 6,- kost, en het make-up mini setje 2,99.

 
We beginnen met de kwasten mini set. Als eerst ziet de verpakking er prima uit. De kwasten zijn mat zwart, zonder logo's ofzo, dat is ook wel fijn. Ze zijn ongeveer tien/elf centimer, Opgemeten met mijn liniaal, haha.
Hier zie je de kwasten uitgepakt. Ze zijn goed hygiƫnisch ingepakt. Niks op aan te merken.
Nu hoe ze in gebruik zijn. Echt wauw, dit had ik niet verwacht. Het zijn echt fijne producten, nu kunnen die harde make-up kwastje uit mijn collectie. Ik doe zelf niet erg veel met het wenkbrauw pennetje. De sponsapplicator is erg handig. Je kan makkelijk de make-up er af vegen na gebruik. Het dunste kwastje is erg zacht en fijn. De oogschaduwkwast gebruik ik nu dagelijks. Het is al gewoon fijn om die haartjes te 'aaien'. De blush kwast komt altijd van pas en kriebelt niet erg. 

Eindconclusie: Het is een erg handig, voordelig en fijn product. Ook handig voor op reis!
Deze mascara ziet er leuk uit, en is goedkoop. Op de verpakking staat Max volume collagen mascara waterproof. Het is een basic verpakking. Als ik het op mijn wimper doe, geeft het niet ontzettend veel volume. Maar wel natuurlijke wimpers, zonder klonten. Dat is al wat. 
Ik verwachte eerlijk gezegd meer van het product. Vooral als je de titel leest. Het is een mooie mascara daar niet van.

Eindconclusie: Het is een goed product en het geld waard. Alleen jammer dat je van de verpakking meer verwacht. Zo zie je maar wat een verpakking met het product doet.

Ik heb trouwens sinds gisteren een betere camera, zodat het beeld beter is. Wat vinden jullie ervan?

Zou jij deze producten willen hebben?

Liefs Maaike

1 opmerking:

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D