TAG: Instagram

vrijdag 21 februari 2014

Vandaag heb ik voor jullie de Instagram TAG. Deze tag gaat over Instagram, zoals de titel al zegt. Ik zag het op meerdere blogs en filmpjes online komen dus vandaar dat ik hem vandaag voor jullie ga doen!

Wat is je Instagram gebruikersnaam, en waarom?
Maaike de Mol, omdat ik zo heet. Niet zo´n ontzettend ingewikkelde reden.

Hoeveel foto’s post je gemiddeld?
Ik heb de laatste tijd al iets van 4 weken niets geplaatst, maar vroeger plaatste ik meerdere foto´s per week.

Laat je favoriete Instagramfoto zien.

Ik pratend met een koe.

Laat de Instagramfoto zien met de meeste likes.

Met 38 likes is dit mijn meest gelikede foto, hier liet ik mijn verjaardag goodies zien.
Welke apps gebruik je in combinatie met Instagram?
Geen een, ik vind de instagramfilters prima en mijn telefoon staat al vol na ongeveer 7 apps. Ik wil een nieuwe telefoon, dus binnenkort ga ik misschien wel mijn foto´s bewerken.

Welke celebrities volg je?
Is Bethany Mota een celebritie? Ik volgde eerst ook Ariana Grande, maar ik ben haar gaan ontvolgen. Ik weet eigenlijk niet waarom.

Welk Instagramfilter gebruik je het meest?
Rise, ook omdat deze vooraan staat.

Welke hashtags gebruik je het meest?
Ik gebruik eigenlijk nooit hashtags en als ik ze gebruik zijn het meestal niet dezelfde. 

Laat je laatste Instavideo zien.
Ik heb nog geen instavideo gemaakt, ik weet eigenlijk niet waarom, ik heb niks te melden in een video. 

Welke dierenaccounts volg je?
Goldenkittehs, de katten van Serena Verbon van Beautylab.nl

Dit is mijn account^^

Welke (grote) bedrijven volg je?
Essence en wat telefoonhoesjes bedrijven met veel winacties.

Heb je veel familieleden op Instagram?
Mijn nicht heeft Instagram, maar voorderest ken ik niemand die familie van mij is en Instagram heeft, of ik weet het gewoon niet.

Heb jij Instagram? En wat vind jij van de tag?

Liefs Maaike

3 opmerkingen:

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D