Tips voor Feautystyle?

zaterdag 8 februari 2014

Hi!

Ik vroeg me af of jullie tips hadden voor Feautystyle. Ik vind jullie mening ontzettend belangrijk en ben er daarom ook benieuwd naar. 

Zijn er bijvoorbeeld te veel reviews, is het blog niet meer beauty gerelateerd, moet ik wat aanpassen aan mijn schrijfstijl, is de layout niet mooi, vertel het maar. Ik hoor het graag!

Ik heb een vragenlijst gemaakt en hoop dat jullie er antwoord op willen geven. Kopieer het en laat het achter in de reacties.

Vragenlijst
Wat vind jij van de layout?
Wat vind jij van mijn schrijfstijl?
Wat voor artikels wil jij zien?
Wat zou ik kunnen verbeteren voor jullie?

Heb jij tips voor Feautystyle?

Liefs Maaike

4 opmerkingen:

  1. 1. Ik vind je lay-out mooi alles past bij elkaar en maakt een mooi geheel.
    2.Ik vind hem leuk, hij is persoonlijk je doet het op jouw manier en dat vind ik fijn, houden zo ! (:
    3.De artikels die je nu post vind ik steeds leuk om te lezen dat is ook de reden waarom ik steeds je blog lees.
    4.Hmm, ik heb eigenlijk geen idee.. Blijven verder doen !
    Liefs Britt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor het invullen en bedankt voor de lieve reactie!

      Liefs Maaike

      Verwijderen
  2. Samantha Van Luijn10 februari 2014 om 00:52

    Maaike doe shoplogs of ootd xxx
    loveeu

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat vind jij van de layout?
    Wat vind jij van mijn schrijfstijl?
    Wat voor artikels wil jij zien?
    Wat zou ik kunnen verbeteren voor jullie?

    Ik vind hem supermooi!
    Je schrijft als de beste.
    Een OOTD!
    niksnoppesnada

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D