Vaseline ♥ Intensive Care ♥ Spray Moisturiser

dinsdag 11 augustus 2015


Vandaag laat ik jullie kennismaken met  de nieuwe spray van Vaseline. Ze hadden al een bruine, groene en gele versie uitgebracht met allemaal een eigen geur of ingrediënt. Deze spray moisturizer is speciaal voor de droge huid. Ik zelf heb niet zo'n droge huid over het algemeen, al heb ik het soms juist weer wel, het is verschillend, dus ik ben benieuwd!




Het uiterlijk is minder leuk dan de andere versies. Het is wat saai, al weet je wel waarvoor het product is en dat is fijn.


Er zitten dus een soort mini balletjes in de substantie die vaseline jelly bevatten, hierdoor word je huid extra gevoed.


Hier staan nog wat beloftes van de spray, namelijk:

-Trekt binnen enkele seconden in.
-2x zoveel hydraterende ingrediënten om de droge huid te helpen herstellen, dit hebben ze in verhouding gedaan met de andere vaseline moisturizers, die al lange tijd zijn uitgebracht.
-Maakt de huid zacht en niet vet of plakkerig.
-Dermatologisch getest.
-In een gemakkelijke spray aan te brengen.


Hier staat nog een korte gebruiksaanwijzing en de ingrediënten, er zit geen alcohol in de moisturizer.


Wanneer je de dop draait verschijnt de opening. Je moet de spray ongeveer 10 cm van je huid afhouden en vervolgens over je huid 'sprayen'.



Hier zie je verschillende fases van de spray. Eerst mijn huid before, daarna zie je de dunne substantie goed en vervolgens zie je mijn huid na het uitwrijven van de moisturizer.


Conclusie
Ik ben enthousiast over de spray. Het verzorgt mijn huid goed, is geurloos dus voor iedereen perfect, al zou ik het niet aanraden als je al een wat vettigere huid hebt. Het uiterlijk is wel is waar niet echt spannend maar voor de rest prima om mee te dealen.

Je kan de spray kopen bij verschillende verkooppunten als Kruidvat en Etos voor 15,25.

Wat is jouw mening over deze nieuwe spray van Vaseline?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D