Essence trend edition ♥ Rock out!!

dinsdag 23 september 2014


Vandaag laat ik jullie kennismaken met een nieuwe collectie genaamd Rock Out!! Deze collectie is geïnspireerd op de Mtv EMA awards. Erg leuk bedacht! De collectie is met lekker veel bling en roze, paarse tinten. Wat willen we nog meer?! Lees snel verder!


01 Global Icon

Multicolour blush - 3,39
Oh wauw! Die kleuren! Ik vind het er zo ontzettend gaaf uit zien, van licht roze naar roze naar paars. Erg gaaf! Maar ik hoop niet dat de paarse erg gepigmenteerd is, anders loop je met paarse wangen, woeps! Ik vind de blush er ontzettend leuk uit zien, al zou ik het product niet zelf kopen.

01 Best rock, 02 Best look, 03 Best Female

Cream Eyeshadow - 2,39
Ik ben ontzettend benieuwd naar de kleuren. Ze zien er ontzettend goed uit en bevatten lieve kleurtjes als zilver, mint-groen en lila. Erg leuk! Ik zou hier nog wel graag er eentje van kopen.
02 Best Rock

01 Best pop

Vinyl Shine Lipgloss - 1,99
Ik vind het uiterlijk mooi. De sterren en de dop maken het chique, al staat er wel erg veel tekst op. Ik zelf heb niet ontzettend veel met lipgloss en vind deze ook niet erg bijzonder. Al is 01 Best pop wel leuk voor kerst!

02 Best Female

01 Best pop

Hair Dye Powder - 2,99
Ontzettend leuk! Ze hebben een tijd geleden een oranje hair dye powder uitgebracht en nu ook een paarse en roze, erg leuk! Je kan je haarpunten of je hele haar hiermee inkleuren en het er vervolgens weer uit wassen onder de douche. Ik vind het een leuk idee!

01 Best pop

02 Best Rock

Liquid Eyeliner - 2,39
De zilver heb ik nu al niks mee, maar als de lila eyeliner goed gepigmenteerd is, kan je er echt ontzettend gave looks mee maken, dat word dus afwachtten op een review!



01 Best Rock, 03 Best pop, 02 Best Hip/Hop, 04 Best Female

Nail Polish - 1,99
4 normale nagellak kleurtjes met geweldige glitters! Volgens mij zijn het ook nog holografische glitters, ik ben benieuwd of ze er in het echt ook zo gaaf uit zien. De potjes gaan ook steeds meer lijken op die van Catrice.

01 Biggest Fan

Glow in the dark top coat - 1,99
En nog een nagellakje? Ja, met een ontzettend gaaf glow in the dark effect. Ik vind het potje er ontzettend leuk uit zien door die sterren, hopelijk werkt het goed, dan lijkt me het zeker het geld waard.

01 EMAzing Performer

Shoe Accessory - 3,39
Een schoen accessoire? Ik vind dat Essence het bij de make-up moet houden. Waarom zou ik op mijn schoen een soort vleugel plakken met een make-up merk erop? Ik vind dit wel heel nutteloos. Het concept is leuk, maar het is een make-up merk en de doelgroep ligt hoger. Voor op je Lelly Kelly's is het misschien wel leuk. Ik vind dit niet bij de collectie passen, origineel, maar niet gepast.

01 Glow in Glasglow

Glow in the dark finger & body tattoos - 1,99
Als het product zou werken is het best wel gaaf. Ook niet erg passend, maar er staan best leuke dingen tussen als sterretjes. Voor een feestje, als je dat op je jukbeenderen plakt, zal het erg leuk staan!

Wat vind jij van deze collectie?

Liefs Maaike

1 opmerking:

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D