Action pallet, MAX make up, Everyday 18-color

donderdag 4 april 2013

In het filmpje met Merel en Jade zagen jullie dit pallet ook al voorbij komen. Vandaag het review ervan. Ik las er veel positieve reactie's over, dus tijd om het ook eens te kopen. Er waren verschillende soorten, met glitters, zonder, roze/bruine tinten, ik heb de combi van alles gekozen. Meerdere kleuren met wat glitters.


De verpakking is erg simpel. Niet erg veel bijzonders aan. De zilveren letters maken het toch wel weer wat chique. Het is ook niet erg groot, dus fijn om mee te nemen.

De achterkant, gek dat dit glimmend is en de voorkant mat, maarja.

Áh, hier staat het ook multicolor!


De ingrediënten, altijd handig als je ergens een allergie voor hebt.

Het spiegeltje is ook altijd fijn, alleen de spons kwasten zijn echt verschrikkelijk. Je krijgt ze na gebruik niet meer schoon, en ik kocht ze gelijk al kapot. Ik pakte er een uit het doosje, en toen al kapot. Maarja, ik breng ook altijd liever aan met 'echte' kwasten.

Ik had ze al uitgetest, ook voor de lente look. Met de bruin zat ik perongeluk met mijn nagel erin.:$ Maar hier zie je de glitters ook terug, niet te grof, wel liefelijk.

De swatches, dit is de eerste rij. De eerste kleur zou ik niet snel als oogschaduw gebruiken, eerder als highliter. De twee kleuren erna vind ik wel fijn. Toen ik mijn arm wassen ging, waren dit de kleuren die er als eerst afgingen. (De eerste drie)  De laatste drie zijn minder korrelig, verder hebben die echt mooi pigment. 

De tweede rij zijn blauw/groene tinten. De eerste twee kleuren vind ik echt awesome! De kleur daarna, is wat korrelig. De vierde kleur, heeft meerdere kleuren in zich. Hou je hem tegen de zon, zie je een mix van kleuren, echt gaaf! De vijfde kleur is erg basic, maar heeft niet veel pigment, hier heb ik twee keer over heen moeten gaan. De zesde kleur, is een erg mooie donkere kleur, met veel pigment.

Dan de laatste rij, hier zitten erg veel verschillende kleuren in. De eerste kleur, vind ik erg mooi. De geel ernaast is een aparte kleur, je houdt ervan of niet. De bruin ernaast (derde kleur) vind ik erg mooi, een warme tint. De vierde kleur zal ik nooit gebruiken, in het pallet ziet hij er wel prima uit, maar als swatches niet! De vijfde kleur is handig voor een smokey eyes, maar lijkt wel kruimeltaart. De laatste kleur is zwart. Ik   gebruik nooit zwart, ten eerst omdat het zo'n donkere kleur is. Plus het feit dat ik niet erg handig met de zwart ben, het geeft me een gothic uitstraling. Het pigment is wel goed!

Het pallet met de oogschaduw kost 1,55, en is te koop in 4 a 5 verschillende soorten. Ik heb gehoord dat de 'lichtere' kleuren, erg weinig pigment heeft. Deze heet 'Color me crazy'. Dus dat is een tip!


Wat vinden jullie van het pallet? Kopen, of doorlopen?

Liefs Maaike

2 opmerkingen:

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D