Sardinië, Here i come!

donderdag 25 april 2013

Als jullie dit waarschijnlijk lezen zit ik in de auto op weg naar het vliegveld in Dusseldorf, of misschien zelf al in het vliegtuig. Vandaag sta ik om half vijf op. *Zucht* Met de koffers en mijn moeder rijden we naar mijn oma toe en met mijn oma en haar koffers, gaan we rijden naar het vliegveld, dat zich bevind in Dusseldorf. Vanaf daar vandaan vliegen we met Ryanair naar Sardinië. Daar worden we opgehaald door mijn oom, die ik nog nooit gezien heb. (Behalve 1 keer via Skype) Naar hun huis toe en daar mogen we ook overnachten. Hij heeft ook twee dochters, een jonger meisje van tien en een meisje van zestien. Het meisje van zestien is ook erg goed in nagellak en verdient er ook haar geld mee. Gaaf!!

nails. | via Facebook


Ik ga lekker vlogen van vliegveld tot hun huis en veel foto's maken van nail-art creaties. Ik heb er echt ontzettend zin in, ik blijf weg tot woensdag. En dan ga ik van donderdag tot zondag naar de camping. Maandag, dinsdag, woensdag weer thuis. En dan weer camping tot mijn vakantie om is.

^_^

Ontzettend leuk allemaal, maar hierdoor heb ik weinig tijd voor bloggen. Ik heb al wat artikelen voor geschreven, maar met de hoeveelheid ik geschreven heb, red ik niet eens tot eind Sardinië. Ik baal hier erg van en verwijt het mezelf ook, dat ik meer van tevoren regelen moest. Sorry!

Na de meivakantie weer volop artikelen, gelukkig wel. Genoeg tijd om te brainstormen, niet waar?!

Wat ga jij doen in de meivakantie?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D