Samples # Gratis testers

zaterdag 6 april 2013

Ik vind steeds meer gratis testers online, op blogs en soms ook op site's. Gratis spullen, wie wil dat niet? Plus een vertrouwbare site om het op te bestellen, klinkt goed, niet waar? Het enige wat je nodig heb, is toestemming om het te bestellen en geduld. Bij testers is de bezorgtijd altijd later dan bij andere artikelen online bestellen.
LIFE FAST, DIE YOUNG | meggygrace: Smashbox primers.
Allereerst wil ik vertellen dat ik de samples gevonden heb, op het blog van Kiana. Ze blogt nog niet een lange tijd, maar ik ben nu al fan van haar.

Boss Nuit Pour Femme
Boss Nuit
Je kan in totaal 3 geurtjes selecteren, maar ik raad je aan om Boss Nuit en Boss Orange Woman te nemen. Dit zijn namelijk de enige vrouwen geurtjes. Je kan natuurlijk nog altijd een geurtje uitkiezen voor je vader, zo maak je hem meteen ook gelukkig. Het enige wat je moet doen is op 'order sample' te klikken, je gegevens in te vullen, en een geurtje te kiezen. Makkelijk en snel! Op de bezorging na, ofcourse.



Lady Million
Een bekend geurtje, zeggen ze. Al heb ik er zelf nog nooit van gehoord. Hoe bestel je? Klik gewoon even op onderstaande link, vul je gegevens in en druk op 'SUBMIT'. Klik wel aan dat je Lady Milloin wilt, want 1 Million is voor mannen. Daar hebben we niet veel aan. 



L'oreal CC cream
CC cream, nog nooit van gehoord, jullie wel? Ik dacht aan een na-aper van de BB-cream. Na het op te zoeken heb ik toch deels gelijk, altijd fijn, haha. Het verzorgt je huid waardoor je gaat stralen én daarbij corrigeert het oneffenheden en vlekjes. CC staat dan ook letterlijk voor Color Correction. Ook weer wat geleerd. 

Je kan kiezen uit drie varianten, namelijk 'Neurtalises Redness', deze zou roodheid moeten verminderen, 'Revives Tired Skin', deze is bedoeld voor de vermoeide huid opfrissen en ook werkt als foundation. Als laatst heb je, 'Transform Dullness', welke een bleek ongezond kleurtje er stukken beter uit laat zien. Hoe werkt het? Je moet alleen op registreren drukken, je gegevens invullen en je bent klaar. Ik heb gehoord dat het ongeveer twee maanden duurt voordat je het binnen hebt.


Wat vinden jullie van de testers? Bestellen? En welke dan?

Liefs Maaike



4 opmerkingen:

  1. Ik ben nu al een fan van je blog! Ik ga je followen via bloglovin'! Het zou leuk zijn als je ook een kijkje op mijn blog neemt http://onthegirlway.blogspot.nl/!

    xoxo

    Wissal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is Kiani, niet Kiana ^^ leuk gedaan hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een handig artikel! Daar houd ik van!

    Ik heb je genomineerd voor de Liebster-award ;). Dit is een award speciaal voor blogs onder de 200 volgers. De bedoeling is dat jij: 11 feitjes over jezelf vertelt, mijn 11 vragen beantwoordt, 11 andere blogs nomineert en voor die blogs 11 vragen verzint! Het is ook de bedoeling dat je ook even noemt van wie je deze nominatie hebt. Laat je het even weten als je een artikel hebt geschreven??

    Liefs, Anouska

    Ps. de vragen die ik bedacht heb kun je vinden op: http://budgetforbeauty.blogspot.nl/2013/04/nominatie-liebster-award.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi,
      Ik heb al een artikel geschreven over de liebster award.

      http://feautystyle.blogspot.nl/2013/03/liebster-award.html

      Maar als nog bedankt!

      Liefs Maaike

      Verwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D