Camping blogje

maandag 15 april 2013

De camping is weer begonnen. We (Mijn ouders, broer en ik) staan 3 maanden op de camping, bij de Veluwe. Bijna elk weekend gaan we heen. Het is er ontzettend gezellig. Met vriendinnen in tentjes slapen, spookverhalen vertellen, mountainbiken, Lopen door het mooie bos, in bomen klimmen, barbecuen ook lekker, haha.

bucket list

Alles echt ontzettend leuk en aardig, alleen red ik het daardoor niet goed met mijn artikels. Ik maak elk weekend alvast onderwerpen, en soms ook foto's voor door de week. Alleen kan ik dat nu dus niet doen.

Ook door het gebrekkige internet. We hebben wel een abonnement  erop afgesloten, maar dat is slecht niet normaal. Acht van de tien keer gaat het fout. Je kan het internet op twee apparaten afstellen, nu hebben mijn ouders ervoor gekozen de Ipad en mijn vaders mobiel te kiezen. Mijn vaders mobiel word het sowieso al niet snel. En de Ipad, hmm.. Ik kan de artikels wel online zetten, maar niet erop maken. ;(

wake up with a sunshine on your face | via Tumblr

Wat ik probeer te zeggen is dat ik het niet altijd redden zal, met de artikels. Daardoor zullen er dagen zijn dat er even geen artikel is. Ook komt de meivakantie in zicht en ga ik op vakantie, Jeaj, daardoor zal er ook geen artikel zijn. Maar daar komt nog uitleg over. Verder sport ik drie keer in de week. (Proud to be myself)

Maar ik probeer natuurlijk elke dag een artikel online te zetten!

Gaan jullie wel eens naar een camping?

Doe je al mee met de winactie?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D