KIKO ♥ Make-Up Milano ♥ 04 Eye Shadow

dinsdag 25 augustus 2015


Vandaag review ik voor jullie deze ontzettend mooie backed eyeshadow van KIKO. Ik had deze in de winkel al geswatched en was verliefd! Ik was bij de KIKO in Amstelveen geweest. Ik vind het écht aan te raden, er is nu ook een hoop sale, dus dat is altijd mooi meegenomen! Maar nu terug naar de oogschaduw!




Het uiterlijk verdient sowieso een pluspunt. Het ziet er ontzettend mooi en strak uit! Het voelt zacht, vreemd genoeg en het dekseltje gaat makkelijk open.


Ik heb 04, jammer genoeg geven ze het geen leuke namen. De oogschaduw is 18 maanden houdbaar en ik zal het daarna niet meer gaan gebruiken in verband met ooginfecties.


Wow, dat pigment, ik vind het echt ontzettend mooi. Ook ben ik verliefd op de glitters die er doorheen zitten verwerkt. I love it! ♥


Ik heb er een simpele ooglook meegemaakt met een matte bruine kleur in de grease en de glimmende kleur op het bewegend ooglid. Sorry voor de wat wazige foto's, het is onmogelijk om mooie scherpe foto's van mijn oog te maken. Dit is tevens ook de reden dat er amper ooglooks online komen.


Conclusie
Ik ben ontzettend enthousiast over de oogschaduw. Het pigment is geweldig, het uiterlijk is mooi en het is ontzettend betaalbaar. Ik ben echt enthousiast! Ook vond ik dat de oogschaduw makkelijk was aan te brengen, ik had zelf nog wat glitters weggehaald tijdens het aanbrengen. Dus als je in Amstelveen komt of een ander KIKO verkooppunt, raad ik je zeker aan om even te kijken voor deze oogschaduw!

Ik heb de oogschaduw in de sale gekocht voor 2,40 bij de KIKO.

Wat is jouw ervaring met KIKO?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D