DIY ♥ Planner

zondag 30 augustus 2015


Vandaag heb ik voor jullie een superleuke en ook erg simpele diy, die ook nog super goedkoop is. Ik zelf vind het erg handig om een planner te hebben naast mijn agenda, die ik zelf zowat alleen maar gebruik voor huiswerk. Lees dus snel verder! ♥




Ik zelf heb de planner opgeleukt met washi tape en nog wat card board.

Wat heb je nodig?


Een bord, je kan hem ook zelf maken uit een fotolijst en daarvoor een touw spannen, maar ik heb hem gekocht bij de Big Bazaar. 


Ook had ik bij de Big Bazar wat knijpers gekocht, deze passen bij de planner zelf, wat ik zelf erg leuk vind. Ook staan de dagen van de week erop.


Ook heb je papier nodig. Ik heb deze op maat geknipt en vervolgens versiert met washi tape. 


Uit een stukje cardboard heb ik een vierkantje geknipt, hierop heb ik het woord planning geschreven. Op de achterkant zitten twee dubbelgevouwen plakbandjes geplakt, zodat ik het er makkelijk weer af kan halen.

Hoe werkt het?
Je haalt de knijpertjes weg, plakt de stukjes papier vast met de nieuwe knijpers en je pakt het stukje cardboard met het woord 'planning' erop. That's it! 


Ik hoop dat jullie deze simpele diy leuk vonden en dan zie ik jullie dinsdag weer!

Ga jij deze diy uitvoeren?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D