Oeps! ♥

vrijdag 7 augustus 2015


3 weken niks online stiekem schaam ik me er wel een beetje voor, vooral na het artikel over het feit dat ik vakantie heb en er volop artikelen komen. Ik ben mijn belofte niet nagekomen, totaal niet. Sorry hiervoor. Ik was op vakantie en had simpelweg geen zin in artikelen schrijven. Het was een soort pauze, want nu heb ik er weer enorm veel zin in, gelukkig wel!

Ik ben in totaal 4 weken op vakantie geweest. 1 week naar Sardinië en 3 weken naar Toscane. Ik ben eergister thuis gekomen en ga nu lekker genieten van mijn overige dagen. Zo ga ik vandaag naar de kermis toe en zondag ga ik logeren met Meghan, daar heb ik ook enorm veel zin in!

Donderdag ben ik schoolspullen gaan kopen. Ik heb me agenda inmiddels af en wil hem gaan bestellen. Maar voor de rest heb ik schoolspullen van Hema. Ik vond het trouwens erg tegenvallen de schoolspullen dit jaar. Maar ik heb roze kaftpapier en geel, een soort pastel geel en wat knallend roze, staat wel leuk. Ik ben van plan mijn boeken verder te versieren met washi tape, dus dat word nog een leuke diy! Misschien kan ik er wel een artikel over gaan schrijven, als jullie dat leuk vinden? Ook heb ik notebooks gekocht voor schriften. Dat zijn schriften met een wat hardere kaft, ik vind ze zelf wat lekkerder schrijven en er leuker uitzien. Voor de rest had ik nog wat pennen, wiskundeschriften, name labels (voor het versieren van mijn kaften, hier wil ik de naam van het vak inschrijven) en washi tape.

Dit is even een extra artikel, dus komende zondag zal er ook nog wat online komen, tot dan!

Heb jij al al je schoolspullen compleet?

Liefs Maaike

1 opmerking:

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D