Mijn doucheproducten ♥

donderdag 27 augustus 2015


Vandaag laat ik jullie de spullen zien die ik altijd onder de douche gebruik. Jammer genoeg was 1 product op, dat is namelijk de conditioner, maar ik wilde zelf graag dit artikel maken, dus vandaar! Veel plezier met lezen! 



Van links naar rechts: L'oreal Paris Elvive Nutri-Gloss light shampoo, Kruidvat scrubgel en Rituals Zensation Foaming Douche Gel. 


Dit is de bijpassende conditioner. Ik vind deze erg fijn, omdat hij erg lekker ruikt en mijn haar zacht maakt. Ook gaan al mijn klitten eruit als ik deze conditioner gebruik!


Aller eerst de shampoo. Ik had eerst de conditioner gekocht en toen die me beviel heb ik ook de shampoo gekocht. Het is een speciale collectie voor lang, futloos haar dat snel vet aanvoelt en dat past perfect bij mijn haar!


De scrubgel die gebruik ik ongeveer 1x in de week om mijn huid niet teveel te beschadigen. Het is een fijne scrub met dunne deeltjes waarmee je je huid goed kunt scrubben, ook heeft het geen geur wat ik zelf fijn vind.


Het laatste product is deze foaming shower gel van Rituals. Het ruikt erg lekker en het is een fijne substantie. Als je het uit de dop haalt, je hebt maar een klein beetje nodig en het door je handen haalt, vermeerdert het zich, waardoor je écht maar heel weinig nodig heb. Ik zelf vind het heel fijn werken!


Dit waren mijn doucheproducten!

Welke producten gebruik jij voor onder de douche?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D