Mijn zonnebrillen ♥

zondag 9 augustus 2015


Vandaag laat ik jullie mijn zonnebrillen collectie zien, de zomer is al een tijdje bezig en daar heb je natuurlijk een leuke zonnebril bij nodig. Ik laat jullie vandaag mijn zonnebrillen zien, dus lees snel verder!




Ik heb 5 zonnebrillen, waarom 5 zal je je afvragen, je kan er toch écht maar 1 tegelijk op je hoofd zetten. De pilotenbril is heel oud en draag ik eigenlijk niet. 3 brillen zijn van de Primark en elke keer als ik er ben kijk ik altijd even naar de zonnebrillen of er een leuke tussenzit. En de paarse heb ik in Spanje gekocht, omdat ik geen zonnebril mee had op vakantie, erg handig!


Dit is mijn nieuwste aankoop van de Primark, het is een reflecterende witte bril. Ik vind de glazen echt heel leuk en het wit staat leuk bij een bruine huid. Ook kan je de glazen gebruiken als spiegel, wat natuurlijk ook enorm handig is!


De volgende zonnebril is ook van de Primark voor 1,50. De voorkant is knaloranje en de pootjes zijn een paarse kleur. Ik vind het colorblocking effect erg leuk aan deze bril. En de glazen zijn zwart.


Dit is de laatste bril van de Primark. Ik vind het printje gewoon erg leuk! De glazen zijn zwart en de pootjes zijn aan de buitenkant van de bril de print van de voorkant en aan de binnenkant zwart.


Ik heb deze bril echt al een lange tijd, ik draag hem eigenlijk nooit, maar toch is het een best leuke bril als ik er zo over nadenk. Het is een keer wat anders dan het model wat ik normaal heb. Volgens mijn heb ik deze van de H&M voor 5,-.


Ik vind deze bril het minst leuk, maar dat kwam omdat het een soort spoedkoop was op een markt in Spanje. Ik had al de hele dag tegen de zon aangekeken dus vandaar dat het wel fijn was. Volgens mij kostte deze rond de 5,-.


Ik bewaar mijn zonnebrillen in kokers en in een soort zakjes die je bij je bril krijgt bij de Primark. De grotere kokers zijn van de Kruidvat voor 1,- of 2,-. En de kleine koker weet ik eigenlijk niet.


Hier heb ik de zonnebrillen in een vrolijke smiley gelegd. Dit waren mijn zonnebrillen!

Wat voor zonnebril heb jij?

Liefs Maaike

1 opmerking:

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D