Mijn Agenda ♥ 2015-2016

donderdag 13 augustus 2015


Vandaag ga ik jullie mijn agenda laten zien die ik heb besteld op fotofabriek.nl. Ik ben er echt enorm enthousiast om, omdat ik hem zelf heb gemaakt. Je moet op de website een bepaalde software downloaden en via de software kan je de agenda helemaal aanpassen zoals je zelf wilt. Ik heb dit gedaan en ik ben er blij mee. Lees snel verder!




Zo ziet de voorkant eruit, een paar foto's van mezelf en een paar foto's van weheartit.


Dit is de eerste pagina, aan de rechterkant staan persoonlijke gegevens, dus die laat ik niet zien.


De volgende bladzijde ga ik mijn cijfers op schrijven.


Hierna komt mijn rooster.


Een quote en een foto uit New York met mijn moeder en broer.


 Tussendoor nog een leuke quote + foto. 


 Het enige nadeel is dat er 1 hele week op 1 kantje staat. Maar opzich is het niet heel erg, want je hebt nog genoeg schrijfruimte.  Het papier is van fijn glad materiaal, dus pas op dat je het niet uitveegt.


Dit is de achterkant.

Ik ben echt blij met mijn agenda, het voldoet aan al mijn eisen en het is super origineel. Niemand zal de zelfde agenda als jou hebben! En hij is ook nog erg goedkoop.

De agenda kostte met verzendkosten 12,95!

Wat voor agenda heb jij voor het komende schooljaar?

Liefs Maaike

2 opmerkingen:

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D