Dr. Van der Hoog: Crazy cupcake masker

zondag 22 september 2013


Vandaag review ik voor jullie dit schattige masker van Dr. van der Hoog. De foto's zijn wat onscherp, dat komt doordat ik dit masker opdeed in de avond. I'm sorry! Dit is trouwens ook het eerste masker dat ik test van Dr. van der Hoog, dus ik ben benieuwd!



Crazy cupcake is de naam van dit kant en klare masker.


De gebruiksaanwijzing.


Het is een masker voor jou en je vriendin. Jups en dit masker ga ik dus in mijn eentje doen, ehe. Kan ik er wel 2x van genieten!


Het is een licht roze substantie, zoals je ziet.


Charmant, erg charmant in mijn paarse badjas.


Close-up.

Conclusie
Ik heb geen na foto, doordat het toen echt té donker was. Ik kan wel zeggen dat mijn huid ontzettend zacht en gehydrateerd aanvoelde. Dit is echt een aanrader! De geur ruikt trouwens lekker, maar ik kan niet specifiek zeggen dat ik cupcakes ruikt.

Dit masker is te koop bij Kruidvat voor 1,69.

Gebruik jij wel eens maskers van Dr. Van der Hoog?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D