Stylight.nl

dinsdag 10 september 2013

Vandaag laat ik jullie kennis maken met een site bedoeld voor de alleen echte fashionista's, genaamd Stylight.nl. Ben je opzoek naar inspiratie? Of hou je van fashionplaatjes? Ik nam een kijkje op deze site en ben fan. Je spot ook meteen de trends van nu en kan meteen kijken, waar je het item kan kopen, superhandig!

STYLIGHT



Losse items

BamBam Jeans shorts BlauwSLY 010 Addition Slim fit jeans Beige21 by McGregor AUSTIN Overhemd BlauwOnly T-shirtLTB MOLLY Slim fit jeans BlauwSmaak Rose HandtasRifle Jeans shorts BlauwSoaked in Luxury PAPIOLA Sweater ZwartTFNC Cocktailjurk Zwart
Rachel Zoe VALERIE Sandalen met hoge hak ZwartDr. Martens Enkellaarzen ZwartConverse Lage sneakers ALL STAR OX van Converse

Looks


Bron: Chicchoolee - lesberlinettes

Bron: asilosofy - Steffi_Herfield

Bron: annawii - thefashionmix

Wauw, hoeveel inspiratie kan je hier aan opdoen?! Onder de looks staan ook de items, informatie en prijzen van de items.

Je kan een account aanmaken en zelf looks posten. Ik heb zelf een account aangemaakt genaamd: Maaike1712. Ik heb nog niet zoveel looks geliked, maar ik ben nog steeds druk bezig met leuke looks samen te stellen.

Kijk jij vaak op 'inspiratie' site's?

Liefs Maaike

2 opmerkingen:

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D