Gosh natural touch cream blush, 001 Peachy rush

maandag 2 september 2013


Vandaag lieve lezeressen, review ik voor jullie deze peachy/ oranje kleurige, cream blush van Gosh. Ik kijk meestal meer bij de merken, zoals Catrice en Essence, maar deze keer viel mijn oog op het vak van Gosh. Ook doordat ik nieuwsgierig was naar hun nieuwe collectie. Het merk is wat duurder, maar dan heb je ook wat.


Ik vind dit een leuk detail op het doosje. Druk 'Gosh' in en je hebt je cream blush.


Zo zie je de kleur beter, zoals ik al zei is het een oranje/ peach kleurige blush. Er zitten kleine luchtbelletjes in. De nagel is trouwens van mij, er zat wat zwarts in. Ik vind het fijn dat de artikelen van Gosh, dicht zijn ingepakt, zodat mensen niet eraan kunnen zitten, pluspunt. Alleen hebben ze geen testers, wat dan weer een nadeel is.


Ik heb de kleur 001 peachy rush. Bijpassende naam!


Swatches, de kleur is minder fel, maar als nog wel mooi. Ik vind de natural kleurtje ook mooier. Maar dat is persoonlijk, als je felle wangetjes wilt, raad ik je hem nu al af.


Zonder, sorry voor het slechte licht op deze foto.


Met


Op deze foto kijk ik nogal, uh.. anders, je ziet het effect wel goed.

Conclusie
De creamblush is erg natural. Je kan hem in lagen opbouwen, zodat je hem meer ziet. Ik zelf wil het licht en natuurlijk houden. Wil je het lekker opvallend? Dan zal ik doorzoeken, wil je het natural en er wel wat meer voor betalen? Dan zal ik deze cream blush van Gosh, nu bij de Kruidvat halen voor 8,99.

Wat vind jij van deze blush? Kopen of toch laten liggen?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D