Lush: Bubblegum lipscrub

woensdag 18 september 2013


Vandaag review ik deze lipscrub van Lush voor jullie! Ik dacht dat Lush alleen in Amsterdam zat, tot ik in Haarlem liep met mijn moeder en het Lush logo zag hangen. 'MAM!! KIJK, KIJK, DAAR IS LUSH!' Gilde ik zo normaal mogelijk in haar oor. Ik liep dwalend het kleine winkeltje door, opzoek naar deze lipscrub. Even later liep ik trots met het Lush tasje bungelend om mijn arm, naar buiten.



Zoals ik al vertelde had ik de geur/ smaak bubblegum. In totaal zijn ze met zijn drieën: Mint Julips, Sweet lips en natuurlijk bubblegum. Mint Julips vind ik lastig te beschrijven, al zit er volgens mij wel cacao in. Sweet lips ruikt naar pure chocolade met vanille? Ik weet het niet zeker. In het potje zit 25 gram. Dat is aardig veel als je je bedenkt dat het 1 jaar houdbaar is. 


De gebruiksaanwijzing, altijd handig!


Je begrijpt toen ik dit zag en aan het potje rook dat ik verkocht was.


Een klein beetje is genoeg om alle velletjes van je lippen te scrubben!


Ik weet niet wat er met de foto is gebeurt maar hier lijk ik echt ziekbleek. Maarja het gaat om de scrub, een halve minuut scrubben en je lippen zijn zo zacht als babybilletjes. 

Conclusie
Ik ben super enthousiast over dit product. Je betaald er wel wat voor, maar dan heb je ook wat. Mijn lippen zijn mega zacht en het voordeel, nadat je hebt gescrubt kan je het opeten. Het smaakt niet verkeerd. In tegen deel het smaakt best wel lekker, maar of het super goed voor je is? Ik scrub nu 2 á 3 keer per dag mijn lippen zacht!

Te koop bij Lush verkooppunten en in hun webshop voor 9,35.

Wat vind jij over deze lipscrub kopen, of niet?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D