TAG: Herfst

zaterdag 28 september 2013

Vandaag heb ik voor jullie een Tag, namelijk de herfst tag. We kunnen er om heen draaien, maar helaas, het komt er toch echt aan. Ik begin met het maken van een artikel met de foto's en dus kan ik je al vertellen dat dit hele artikel vol zit met blaadjes, geel, groen en rood. 


Wat vind je het leukste aan de herfst?
Het knusse gevoel, gezellig op de bank. Niemand die weg hoeft en ik kan de blazers weer uit de kast trekken.


Wat is je favoriete drinken in de herfst?

Uh.. Het drinken wat ik drink verandert niet in de herfst of winter. Ik lus geen thee en geen chocolademelk. Dus meestal iets van limonade of een multifruit iets.

Wat is je favoriete geur of kaars voor de herfst?
Vanille, dat trekt me altijd heel erg.



Wat is je favoriete kleur lipstick voor de herfst?
Een nude lipstick, wat nonchalanter.

Wat is je favoriete oogschaduwkleur voor de herfst?
Warme geel tinten met bruin

Waar ben je het liefste deze herfst?
In een warm land! Nee, okey, ik denk gewoon gezellig op de bank.


Wat is je favoriete muziek of band waar je deze herfst graag naar luistert?
Ik luister de laatste tijd vaak Bad day, maar ook een beetje de top 40 muziek.

Wat is je favoriete outfit om te dragen?
Een grijze jeans met bruttels met een zwarte blouse. Zit lekker en ziet er leuk uit, ik kan er binnenkort wel een 'A look today' van maken.

Wat ben je deze herfst van plan om te kopen?
Lekker dikke truien met leuke blazers!


Heb jij al een beetje 'zin' in de herfst?

Liefs Maaike
Foto's: Tumblr
Vragen van: Teskuh.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D