Wardrobe tag ♥

zondag 17 augustus 2014


Vandaag heb ik voor jullie de wardrobe tag. In deze tag worden 10 vragen gesteld, als 'Wat is je favoriete trui?' dan laat ik mijn trui zien en vertel ik er een verhaal bij. Veel plezier met kijken!

Trouwens hier zijn de vragen voor als je de tag zelf ook wilt doen:


1. Welk kleding stuk draag je bijna nooit?
2.Wat is je favoriete jurkje?
3.Welk kleding stuk draag je echt te vaak?
4.Wat is jouw lievelings trui?
5.Laat je shirt met de leukste print zien!
6.Laat je favoriete schoenen zien!
7.Welk kleding stuk doe je nooit meer aan, maar vind je zonde om weg te gooien?
8.Wat is de lelijkste of stomste broek die je hebt?
9.Laat je grappigste of leukste sokken zien!
10. Pak een kledingstuk uit je kast die je als eerst ziet en laat het zien!

Wat is jouw favoriete kledingstuk?

Liefs Maaike

4 opmerkingen:

  1. Hee ben back in nederland, maar het probleem is dat ik mijn wachtwoord nie meer weet..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet mijn wachtwoord weer!

      Verwijderen
    2. Yeaj!
      Goedzo, was het leuk op vakantie?
      Liefs Maaike

      Verwijderen
    3. Ja. Nu kan ik foto's maken met mijn telefoon :)

      Verwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D