Shoplog

zaterdag 5 januari 2013

Sorry, voor de late post vandaag. Ik wist dat we vandaag gingen winkelen, dus ga ik ze nu even showen.

De foto's zijn wel erg donker, omdat het al avond is.


                    Nieuwe laarsjes, grijs zijn ze. Je ziet het niet echt meer. En er zitten studs op. Love it!


Een gestreepte trui, met bovenin een lief strikje. Leuk te combineren bij mijn zwarte blazer, of gewoon op een skinny jeans.

Ik had ook nog 2 nagellakpotjes, en een badjas. Helaas, heeft mijn moeder de badjas weggehangen. De nagellakjes:
Magnetic nagellak. Je lakt het op je nagels en houd dan de dop erop, daar zit een magneet in, en daardoor krijg je een awesome 3D effect op je nagels!
Dit is een topcoat met blauwe en paars achtige glitters erin. 

Oftewel een geslaagd dagje shoppen!!

Liefs Maaike




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D