Looks beoordelen

donderdag 3 januari 2013

Dat vind ik zo leuk. Modebladen afspeuren, en de looks een cijfer geven. In de zomer (2012) Had ik met een vriendinnetje, modebladen, van mijn moeder gepakt. En elke look beoordelen. Het eindigde met een hoop gegiechel. Daarna gingen we zwemmen, maar dat doet er niet toe.

Ik ga hier een hoop fashionplaatjes, van Lookbook.nu beoordelen. Je kan het ook een keer doen als je je verveelt met een vriendin.
Oasap Teeth Necklace, H&M Hat, H&M Chiffon Blouse, Mom's Denim Shorts, Thrifted Bag
Ik vind dit een leuke, maar basic look. Het past leuk bij elkaar. Al vind ik het zwart met bruin/zwart niet ontzettend goed combineren met het wit. Het hoedje maakt het weer een beetje ondeugend, en de accessoires maken het af. Ik geef deze look een 8.

Choies Jacket, Lashes Skirt, Sheinside Shoes & Bag, Romwe Rings, H&M Bracelet
Ik vind dit best wel moeilijk te beoordelen. Je zal legergroen blauw/zwart niet snel met rood combineren. Maar hier staat het echt leuk. Ik vind de accessoires het alleen wel iets te klassiek maken. De plateau zolen, vind ik ook weer iets te. Ik geef dit een 7.

Black Ribbon Leather Jacket, Living Royal Dress, Charles And Keith Heels, Shop Bijous Necklace
Ik vind dit echt een leuke look. But what the hell die shoes. Het laat het zo erg mislukken. Ik vind dit erg tegenvallen. Meer heb ik er niet over te vertellen. Ik geef het een 7. 

Jacket, Tunic
Ik vind deze look erg leuk. Alleen zou ik persoonlijk zelf voor andere schoenen gaan. De nagellak vind ik helemaal niet bijpassend. En haar haar zou beter in een knot kunnen, dan staat het wat frisser. Ik ben wel helemaal verliefd op de clutch. Ik geef deze look een 8.

Romwe Cross Graphic Spike Sweater, Boohoo Rhinestone Sneaker Wedges, Yes Style Leatherette Backpack, Yes Style Studded Snapback
De look kan nog wel, maar die make-up, verschrikkelijk. Ze is veels te zwaar op gemaakt, en felrode lippen? Waar halen ze het vandaan. Ik vind de look wel leuk, er mocht wel iets meer plooi in. Nu hangt het een beetje los langs haar lijf, als de broek strakker zat gaf ik het als nog een hoog cijfer. De schoenen, en de tas, vind ik wel erg leuk! Ik geef het een 6.

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D