Shoplog: Action

donderdag 31 januari 2013

Het slaapmasker sliep echt lekker. Helaas kwam mijn moeder rond twaalven, bang dat het maskertje om mijn nek heen ging. Dus heb ik er een kwart avond mee geslapen. Het is wel een aanrader!

Maarja, op naar het artikel!

Gister kwam mijn moeder thuis. Ze had leuke musts voor me. Die ik jullie showen ga. Bijna alles is van de Action, op het masker na.

Nagellak remover pads, altijd handig, als je zo'n nagellak verslaafde bent, als ik. Volgens mij voor 1,49 per pakje van 2.

Klik op 'Meer lezen' Voor het gehele artikel


Leuke neonkleurtjes voor de zomer. Dat is ook al een nieuwe trend, de neonkleuren. Dat worden gekleurde teennagels in mijn slippers, ik krijg er al helemaal zin in. Helaas, weet ik niet hoeveel zo'n pakketje kost.
Een nagellaksetje, dat bestaat uit blanke lak, lijm een houten stokje, en allemaal versieringen voor op je nagels. Het houten stokje is om het aan te drukken. Helaas weet ik ook hier niet van hoeveel het kost.
En nog een masker voor droge huid. Mijn moeder had hem gekregen van een collega. Altijd handig!

Liefs Maaike




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D