DIY: City Nails

maandag 7 januari 2013

Sorry dat er gisteren geen post was, ik had echt de inspiratie van een koe.

City nails, je kent ze vast nog niet. Het is een stad op je nagels, natuurlijk niet met alle details van een stad. Ik heb ze zelf gemaakt, en ben er erg tevreden over.
Aangezien, je het niet goed ziet, ook omdat het donkerder is. Heb ik een plaatje van google gebruikt.

Ik ga leren hoe jullie ook zulke mooie nagels maken!

Allereerst wat heb je nodig?
-Paarse, blauwe, zwarte en gele nagellak
-Een sponsje
-Een tandenstoker (Hoeft niet perse)

Hoe werkt het?
-Eerst lak je je nagels blauw.
-Dan pak je het sponsje, en doe je er een beetje paars op, dat dep je dan op je nagels. Alleen een deel aan de onderkant. Niet je hele nagels dus.
-Dan (Als het droog is) pak je de zwart, en maak je gebouwen op je nagels. Wel met verschil tussen de daken, denk ook aan schoorstenen, rookwolken, kerken, enz. 
-Als dat dan droog is, begin je met de raampjes, hierbij gebruik ik zelf liever de tandenstoker, voor de details. Grote ramen, kleine ramen, ronde ramen. Alles bedenk je zelf.
-Als laatst maak je een maantje, dat kan ook met de tandenstoker.

En dan heb je Woila, je eigen city nails. Voor meer info, bekijk dit filmpje! 



Liefs Maaike

1 opmerking:

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D