Studs

dinsdag 8 januari 2013

Ik ben echt helemaal gek van studs. Ik ga binnenkort even vragen aan mijn moeder, of ze ze voor me wil bestellen via internet. Veel shirts, en schoenen zijn ook met studs. Laatst zag ik ook een heel lovely shirt, met zilveren studs op de mouwen, en ook een zilverne winnie de pooh hoofd erop. Verder was het shirt zwart. Helaas, was het zo'n een maat shirt, en kwam het tot 30 cm boven mijn knieen. Dat vind ik echt wel jammer, van die shirts!

Je kan zelf studs opplakken, of al iets kopen met studs. Je ziet ze ook echt steeds vaker. Op shirts, schoenen, riemen, broeken, beenwarmers, en soms nog wel veel meer. Hier een paar voorbeelden met kleren, met studs.


Wauw, ik wil echt de onderste jacks hebben. Vind ze echt te gek!

Wat vinden jullie van de studs? Zet het in je reactie.

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D