Beenwarmers

dinsdag 1 januari 2013

Je kan de beenwarmers ouderwets vinden, of juist leuk. Ik hoor bij de tweede groep. Ik combineer mijn beenwarmers vaak bij gympen. En als ik wat netter moet gaan, en ik wil perse beenwarmers aan. Dan doe ik ze over mijn zwarte laarzen heen. Dat geeft ook echt een leuk effect.
Mijn moeder had laatst nieuwe beenwarmers voor me gekocht. Ik meteen happy toen ik ze zag. Het zijn gebreide, zwarte beenwarmers. Met goud door gebreide stofjes. Er zitten ook studs op. Helaas vallen die er wel snel af.
De Noorse print is ook helemaal hip voor de winter. Je kan ze met lichte tinten combineren, zoals hier. De donkere tinten staan al snel grof. Dat is wel een nadeel.

Deze beenwarmers zijn wat gedurfder. Ik vind ze echt gewoon lollig. Als het bont minder was, en ze korter vielen. Lagen ze zeker weten in mijn kast. Ik hou wel van die gekke style. Alleen vind ik deze schoenen erbij echt verschrikkelijk.
Ik vind dit mooie, rustige beenwarmers. Makkelijk te combineren, en lekker basic. Om dit goed te combineren heb je niet veel nodig.

Deze beenwarmers zijn wat klasieker. Het combineren is ook lastig. De bruine schoenen, kunnen nog net. Maar een blauwe legging? De beenwarmers zelf vind ik heel leuk. Maar of deze echt slim zijn om te kopen? Nee, niet echt.

Dit waren de beenwarmers, en mijn mening. Misschien heb jij wel een heel andere mening? Zet die dan in je reactie, ik ben benieuwd!

Liefs Maaike


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D