Nepnagels

zaterdag 12 januari 2013

Eergisteren had ik met een vriendin voor de lol nepnagels op gedaan. Maar o myn god, wat doen die dingen pijn. Je moet er doorheen, zal ik maar zeggen. Het stond wel leuk, enz. Alleen wat ik zo jammer vond, was dat je de lijm erachter, echt heel erg zag. Ik had ze de volgende dag op school, er ook meteen allemaal afgekrabbeld. Ook een leuke bezigheid trouwens. Nu zien mijn nagels er alleen niet zo mooi uit, door de lijm. Maar dat komt vast wel weer eens goed.

We hadden ook eerst Youtube afgespeurd voor hoe we ze zouden lakken. Wauw, wat zitten er een mooie bij! Ik voel me echt lullig, als ik onze nagels zag. Ze waren wel mooi, Op het lijm na dan. Je hebt ook acrylnagels, en gelnagels. Ik heb gehoord, dat de meesten acrylnagels beter vinden. Dan zit er net een glimmend laagje over.

Mijn camera was ook even tijdelijk stuk, dus heb ik helaas geen foto ervan. Dat vind ik wel jammer, maarja. Hier komen een paar plaatjes, van de verbazingwekkende nagels!
Wauw, mooi, wel erg druk! Om dit te maken, zit je nog wel even te klooien.

 Wauw, mooi, en basic. Hiervoor heb je een goed  stempelzetje nodig, en paarse glitterlak

Okee, ik ben verliefd! Ik vind het wel zonde, dat de nagels zo erg puntig zijn. Iets minder mocht wel, maar voor de rest lovely!

Ik vind deze ook erg leuk, stoer tegelijk.


                                                 Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D