Uilen assecoires

dinsdag 1 januari 2013

Je ziet ze steeds vaker, niet in de bomen, nee. Maar op T-shirt, als oorbellen, broches, Op nagels, en zo kan ik nog wel even door gaan. Ze worden vaak zo afgebeeld.




Ik vind de oorbellen echt ontzettend leuk. Ik zoek ze ookal een tijdje, zonder resultaat, helaas. Nog even goed zoeken.  De ketting vind ik ook leuk, maar ik ben meer een oorbellen fan. Het is wel jammer, dat ze soms zo zwaar zijn aan je oren. Aan het einde van de dag, heb je vaak dan ook last. Ik ben dan meteen weer blij met mijn knopjes.





Uilenringen zijn er ook. Die vind ik dan ook weer iets minder leuk. Wat vinden jullie ervan? Het lijkt me zo'n groot blok, om je vinger.

  >>Klik hier voor de uilenring<<






                                                                    Liefs Maaike

1 opmerking:

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D