Smokey eyes

zondag 27 januari 2013

Smokey eyes, oftewel rokende ogen. Het is gelukkig niet letterlijk bedoelt. Smokey eyes zijn een beetje zwoele ogen. Waardoor je ogen beter uit komen.

Het aanbrengen ervan is echt wel lastig. Ik probeer het zelf niet uit, want mijn oogpotloodje is laatst kapot gegaan. Niet echt kapot maar eerder op. Verder heb ik de andere benodigheden ook niet. Ik ben meer een nagellak dan oogschaduw fan.

Klik op 'Meer lezen' Voor het gehele artikel

Terug op de smokey eyes. Je draagt ze niet voor een normale schooldag, verre ervan. Ik zie mezelf al aankomen, een 12-jarige met zoveel make-up op haar oogleden. Voor mij is een klein beetje mascara al prima!

Wat heb je nodig voor smokey eyes?

  • Foundation
  • Kohlpotlood
  • Oogschaduw, in een donkere en iets lichtere kleur
  • Mascara
  • Spiegel
Hoe breng je het aan?

  • Breng op en rond je ogen foundation aan.
  • Zet met kohlpotlood een lijntje op je bovenste ooglid.
  • Vervaag het kohlpotlood lijntje.
  • Breng de oogschaduw aan.
  • Zet een kohlpotlood lijntje onder je oog.
  • Doe een lichte kleur oogschaduw onder je ogen.
  • Gebruik heel veel mascara
  • En klaar zijn je smokey eyes!
Voor als je nog vragen hebt, of het niet duidelijk is. Kijk hier dan eens naar. Ik heb zelf de info daarvan, alleen bij mij wat minder gedetaileerd. De link is aanklikbaar.

http://www.hoedoe.nl/mode-uiterlijk/uiterlijke-verzorging/make-up/hoe-maak-ik-smokey-eyes

Liefs Maaike

2 opmerkingen:

  1. Smokey eyes zijn juist heel makkelijk zelf te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, Tja, het is wat je zelf vind. + Of je er handig mee bent.

      Verwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D