Andrélon haarmasker, Glans & Care

maandag 1 juli 2013


Vandaag ga ik het haarmasker van Andrélon voor jullie uittesten. Ik was er erg nieuwsgierig naar geworden. Deze is speciaal ontwikkeld voor dof haar en maakt het haar niet alleen makkelijker doorkambaar, maar laat het ook zijdezacht aanvoelen en geeft je haar extra verzorging die het nodig heeft. Ook zijn er nog twee andere soorten: Levendige kleur en Care & Repair.


Ik las trouwens erg positieve reacties over dit haarmasker. Tijd om het zelf uit te testen, ik hou meestal wel van douchen, vooral nu, haha.

Voor

Pluizig zeg, poeh!

Na

Nog steeds wel pluizig maar minder statisch. Ook vind ik dat ik hier meer krullen heb.

Conclusie
Eerst was ik bang dat mijn haar veels te vettig was, omdat het zo zacht aanvoelde. Later merkte ik dat het niet vettig was, maar gewoon écht zacht. Ik vind het wel helpen, mijn haar glanst ook meer. Het krult ook meer, heb ik het gevoel. Ik vind dit een echte aanrader. Het product is te koop bij Kruidvat voor 3,99.

Ga jij het masker kopen?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D