Accessoires geshopt

dinsdag 2 juli 2013

Sinds kort ben ik steeds meer bezig met accessoires afwisselen. Vroeger deed ik om de drie maanden soms nog wel langer andere oorbellen in. Nu probeer ik elke dag wel een ander accessoire te dragen. Mijn moeder kwam ook vanmorgen met een tasje aanzetten, de dag ervoor was ze wezen (Jups, het is echt correct ABN) winkelen met een vriendin. In het tasje zaten deze leuke accessoires gekocht bij het Kruidvat.


 Soo pretty! Het enige jammeren aan verenkettingen vind ik, dat ze soms een beetje sprieterig gaan staan. Voorzichtig doen!


Cute, vooral bij een roze broek!


1 woord: Awesome!


Ik heb deze stiekem al gedragen, ik krijg hier echt zo'n lolly pop gevoel bij. + Veel complimentjes.;D


Normaal draag ik dit soort oorbellen niet vaak, al ben ik er wel benieuwd naar!


Dit zijn een soort fake ringetjes, maar ook zulk soort draag ik niet vaak, tijd om er verandering in te brengen. Ik vind het op zich wel een leuke style, als het maar niet té word.


Leuk, lekker basic.


Oeh, setje gemaakt, deze met de eerste ketting, check!


Lief, lief, lieff! Owja en lief!

Ik ben erg blij met deze accessoires, normaal heb ik bij het Kruidvat alleen maar oog voor de make-up afdeling. Ik moet zeker eens bij de accessoires kijken.

Ga jij kijken bij het Kruidvat?

Liefs Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D