How About? ♥ Hair

zondag 19 oktober 2014


Vandaag een nieuw deel van How About? Vandaag gaan we het hebben over haar, ik vertel waarom we haar hebben en laat een hoop tools zien. Veel plezier met lezen, ik hoop dat jullie het leuk vinden!


Waarom hebben we haar?
Aller eerst bied haar ons warmte, net als een dierenvacht, zo kan je het zien, ook beschermt je haar je tegen uv-stralen. Dat is gewoon weg de enige reden. Mensen die hun hoofd kaal scheren zullen dus ook veel sneller een koud hoofd hebben, want daar alleen al gaat 25% van je lichaamswarmte heen.

TOOLS


Als aller eerste tool, elastiekjes. Handig voor zowat alles wat je met je haar wilt gaan doen, zoals een knot maken, een staart maken, en vlecht, van alles!


Speldjes voor het vast zetten van je haar. Ik zelf gebruik zowat elke dag de zwarte speldjes voor het vastzetten van mijn haar.


Ik zelf gebruik de laatste tijd minder klemmen, maar vind ze alsnog super leuk. Ik moet ze dus vaker gaan gebruiken. Ik zelf maak altijd een staart, waarna ik mijn haar omhoog steek met één van deze klemmen.


Met de donut kan je een erg mooie knot maken in grote en kleine maten. Het leuke eraan is, is dat je ook zelf een donut kan maken van een panty of sok. Ik zelf heb dat ook gedaan, je ziet het rechts liggen op de foto hierboven.


Poeder waarmee je je haar een andere kleur kan geven. Je haalt deze verpakking er langs en zo kan je een oranje dip dye proberen. Erg leuk! Ik heb dit getest samen met een vriendin een keer en het werkte best wel goed. Het bovenstaande product is helaas alleen niet meer verkrijgbaar bij de Essence schappen, maar komt er in de Mtv Awards collectie wel weer aan!


Als laatste niet te vergeten een kam. Ik heb zelf een normale borstel, een soort fake tangle teezer en een mini borstel voor bijvoorbeeld gym, deze is makkelijk in je tas mee te nemen.

Welke tools gebruik jij voor je haar?

Liefs Maaike

1 opmerking:

  1. Dat poeder van Essence ziet er super tof uit om mee te experimenteren!

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D