Mijn kettingen collectie ♥

dinsdag 14 oktober 2014


Vandaag ga ik jullie mijn kettingen collectie laten zien. Ik heb er niet ontzettend veel, want ik draag ze zelf niet heel vaak. Ik vind kettingen wél ontzettend leuk en wil ze graag vaker dragen, maar het macht niet overal bij. Veel plezier met lezen en ik hoop dat jullie het leuk vinden!



Ik heb deze ketting bij de Pieces gekocht. Een tijd geleden. Ik vind het uiltje ontzettend schattig en het is echt een leuk statement bij een outfit.


Ik heb deze ketting opgestuurd gekregen van Webstash. Ik vind dit een leuke ketting voor over een trui, maar het nadeel is, is dat de ketting heel erg klein is. Ik vind dat zelf niet zo mooi staan.


Deze ketting vind ik ontzettend lief. Ik heb een roze trui gehad en daar stond dit altijd perfect bij. Je ziet ook het wol nog in de ketting zitten, dat is wel een nadeel aan de ketting.


Ik heb het bedeltje en de ketting los van elkaar gekocht en toen in elkaar gezet. Ik had een bedel aan de ketting hangen, waarvan het bedel kapot ging en een ketting ging kapot, dus toen kwam dit er uit. Ik vind deze ketting niet zo heel leuk, door het koord.


Ik heb deze ketting gekregen op de Tina dag en vind hem erg schattig, hij is alleen wel nu al kapot, oeps! Ik moet hem even gaan repareren.


Deze ketting kreeg ik bij een trui. Een leuk verhaal, ik stond altijd op een camping en daar was een modeshow. Daarbij droeg ik een bepaald shirt met deze ketting. Het shirt was veels te groot en deze ketting vind ik best wel lelijk, maar toen ging ik bij mijn moeder zeuren of ik het mocht. Uiteindelijk mocht ik het dus, maar heb ik het shirt of de ketting nog nooit gedragen, woeps!


Een geinige verenketting. Ik vind deze zo leuk, omdat het een best wel aparte ketting is. Op een wit shirt staat deze ketting erg leuk.


Ik was in het buitenland en wou graag een dromenvanger, toen ben ik uiteindelijk gegaan voor deze schattige ketting. Ik vind hem echt ontzettend leuk!


Ontzettend leuke ketting alleen is het hartje aan de achterkant geroest en ook aan de voorkant een beetje (dat zie je niet goed op deze foto). Ik vind hem leuk, alleen dat vind ik erg jammer!

Wat is jouw favoriete ketting?
Mijne de ketting met de uil & de dromenvanger.

Liefs Maaike

2 opmerkingen:

  1. Je verenkettingen vind ik erg leuk! En jammer dat het hartje al wat geroest is..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kettingen, die met dat uiltje is echt heel schattig.

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D