Outfits beoordelen met Meghan ♥

vrijdag 17 oktober 2014


Vandaag ga ik samen met Meghan weer wat outfits beoordelen. Ik merk dat ik zelf het fashion soms een beetje weg laat vallen op Feautystyle. Ik ga dus outfits beoordelen met Meghan en de foto's komen van Lookbook.nu, lees dus snel verder!


Anouska Proetta Brandon - River Island Coat, River Island Top, River Island Jeans - Blue Hues.

Meghan
Ik vind deze outfit eigenlijk helemaal niet leuk... Veel te safe ofzo, ondanks de gaten in de broek. De schoenen vind ik ook niet mooi, en de jas ook niet. Denk nu niet dat ik de hele look afzeik, want dat probeer ik niet te doen, maar dit is gewoon totaal niet mijn stijl. Ik geef deze outfit een 4.

Maaike
Ik vind het outfit echt leuk! Het is basic, maar alles matcht en het staat stoer. De schoenen vind ik zelf iets minder leuk, maar alsnog matching. Ik vind de gaten in de broek het outfit wat stoerder maken, wat gewaagder. Het oversized jacket vind ik echt geweldig, doordat de mouwen zijn opgestroopt, maakt het het ook weer wat stoerder. Ik geef dit outfit een 9!

Ana Luísa Braun - Romwe Shirt - Mix'n match

Meghan
Ik vind dit jasje echt zo superleuk! Al vind ik wel dat het gestreepte shirt eronder het wat té druk word. Het rokje vind ik wel weer erg schattig, maar ietsje te kort. De schoenen vind ik wel weer heel leuk. Ik geef deze outfit een 8!

Maaike
Cute! Ik vind het jasje echt leuk. Het geeft een beetje een Japans stijltje eraan, ook vind ik de strepen eronder erg leuk. Het rokje is wel is waar erg kort, maar alsnog maakt het het outfit af. Ik vind de rode lipstick een leuke eye catcher en de schoenen maken het erg schattig! Ik geef dit outfit een 8,5.

Micah Gianneli - Talking Textures

Meghan
Ik vind deze look leuk, maar raar dat alles zwartwit is en dan een bruine tas en rode lippen. De rode lippen vind ik wel mooi, maar een bruine tas? Nee. Ik vind dat die tas deze outfit echt afknapt. Ik geef deze outftit een 6,8.

Maaike
Het eerste wat me opviel, was de verschillende stijlen die erin verwerkt zijn. Stoer door de broek, kleurrijk door de tas en de lippen, net door het shirt en de schoenen maken het af. Ik vind de dierenprint tas zelf een beetje te veel worden aan dit outfit. De lippen, broek en het shirt maken het erg druk, dan is zo'n tas onnodig. Ik geef dit outfit een 7.

Łucja S - Dresslink Stripped Crop Top, See The Rest Of Labels On My Blog - Stripes

Meghan
Ik vind deze outfit echt super super schattig, maar ik ben niet zo'n fan van die soort rokjes. Ik vind dat het echt een soort van sfeer uit Parijs geeft door het gestreepte shirt. Ik vind het algemeen wel echt super schattig. ik geef deze outfit een 8.

Maaike
Basic en cute. Ik denk bij dit outfit meteen aan een romantische date onder de Eifeltoren. Het outfit vind ik goed afgestemd, al zou ik het leuker vinden als het shirt wat gedetailleerder was, omdat de rok ook al zo breed valt. Ik vind de clutch echt geweldig en de schoenen zijn goed basic afgestemd. Ik geef dit outfit een 7,5.

Rachel-Marie Iwanyszyn - Facine Bag, Opening Ceremony Shoes, Striped Dress, All Saints Denim Shirt - WALKING IN THE BURG.

Meghan
Oh wauw, wat vind ik deze outfit mooi! Ik houd van dit soort looks. Alleen de schoenen zijn niet echt mijn ding, maar de rest, echt wauw. Ik vind het superleuk gecombineerd, het denim jasje met het gestreepte jurkje, met een knalrode tas als echte statement. Misschien hadden ze wel een wat meer rode lipstick mogen uitkiezen, die ietsje beter bij de tas past, maar zo is het ook prima. I love this outfit! Ik geef hem een 9,5.

Maaike
Perfect afgestemd! De tas als eye catcher, de hakken maken het speels. Het jurkje is erg simpel, maar het spijkerblousje maakt het weer speelser, ook vind ik de rode lippen bijpassend. Zo zie je maar dat alleen al rode lippen een detail kan toevoegen aan je outfit. Ik geef dit outfit een 9!

Wat is jouw mening over de outfits?

Liefs Maaike & Meghan!

1 opmerking:

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D