The Music Tag ♥

zondag 26 oktober 2014


Vandaag heb ik voor jullie een tag, genaamd The Music Tag. Ik ben getagd door Lale. Aangezien de tag 3 vragen had, heb ik er zelf wat vragen bij gedaan, neem de tag gerust over! Veel plezier met lezen!

Wie/wat is jouw favoriete band/zanger(es)?
Eerlijk gezegd ben ik nooit bezig met muziek, maar omdat ik getagd was dacht ik 'Lets do this!' Maarja, ik heb dus geen verstand van muziek, luister meestal Itunes top 100 en verder kom ik niet. Dus omdat ik vanmiddag een nummer van The Script hoorde en erg leuk vond, ben ik voor hun gegaan.

Wie zijn the Script?
Het enige wat ik over hun weet is dat ze leuke nummers maken en uit 3 mannen bestaan. Het laatste heb ik opgezocht op Wikipedia, jaja! Het zijn dus 3 mannen genaamd; Danny O’ Donaghue, Mark Sheehan en Glen Power.

Waarom heb ik hun gekozen voor deze challenge?
Omdat ik hun muziek pittig leuk vind en vanmiddag hoorde op de radio en toen dacht ik aan deze tag.

Welke nummer vind ik het leukst van the Script?
Superheroes! Ik vind de boodschap erachter ook erg mooi.


Vind jij hun een voorbeeld functie hebben?
Ik zelf vind dat elk bekend persoon veel voor iemand kan betekenen ondanks je het persoon niet echt kent. Hun muziek kan je troosten. Dus ik vind van wel!

Welk nummer van hun heb je als laatst gehoord?
The man who can't be moved, een best wel oud nummer, maar nog steeds vind ik het een erg mooi nummer.


Met welke muzikant zou jij een dag door willen brengen?
Eerlijk gezegd, allemaal. Ik wil kijken hoe sommigen muzikanten dingen doen, maar als ik er één zou mogen kiezen, Beyonce. Haar leven lijkt me zo gaaf en ze lijkt me een erg lief persoon.

Wat is je top 3 favoriete nummers op dit moment?
1. Superheroes van the Script
Scrol naar boven! ;D
2. Bad van David Guetta & Showtek
3. Shower van Becky G

Ben je muzikaal?
Nee, helaas niet, het lijkt me wel gaaf, maar ik heb het geduld niet om een instrument te gaan bespelen. Ook heb ik geen gevoel voor ritme en kan ik niet zingen.

Is jouw muziek smaak verandert door de tijd heen?
Niet echt, al was ik eerst veel meer van Katy Perry nummers en ondertussen niet meer, al vind ik Black Horse wel een erg leuk nummer!

Ik tag Britt van Radianto voor deze tag ♥

Wat/wie is jouw favoriete band/zanger(es)?

Liefs Maaike

1 opmerking:

Zou je een reactie willen achterlaten? ;D